Reklamacje i zwroty

Uszkodzenie przesyłki w transporcie

Zaleca się, aby Państwo, w miarę możliwości dokonali sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności kuriera spisali odpowiedni protokół (w przypadku uszkodzenia towaru). Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. Podstawą do złożenia reklamacji z tytułu uszkodzenia w transporcie jest protokół szkody spisany z kurierem w momencie odbioru przesyłki. W takich sytuacjach prosimy o jak najszybszy kontakt z nami telefonicznie: 730 12 10 00 bądź na adres e-mail: sklep@fregadero.pl


Zwrot

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym. Więcej informacji na http://www.fregadero.pl/odstapienie-od-umowy-pm-26.html


Reklamacje u producentów

Wszelkie problemy techniczne, w trakcie eksploatacji, rozwiązywane są przez autoryzowane (przez producenta/importera) placówki serwisowe na terenie Polski. Adresy placówek serwisowych znajdują się na karcie gwarancyjnej i/lub na stronie internetowej producenta/importera. Więcej informacji dotyczących gwarancji producenta na http://www.fregadero.pl/gwarancje-pm-25.html


Reklamacja (rękojmia)

Klienci, którzy złożyli w sklepie zamówienie, po wejściu w Panel klienta po zalogowaniu się na swoje konto mogą zgłosić reklamację do złożonego zamówienia. Taka możliwość dotyczy tylko klientów, którzy założyli w sklepie konto. Klienci którzy nie założyli w sklepie konta proszeni są o wysłanie maila na adres sklep@fregadero.pl wpisując w temacie "reklamacja - zamówienie nr XX", gdzie XX to numer zamówienia.


Przejdź do strony głównej

PROMOCJA! Tylko do końca SIERPNIA zamów i skorzystaj z 3% zniżki - wpisz w pole kupon rabatowy RABAT3!